وبلاگ آموزشی شبکه

مرجعی کامل از آموزش های شبکه و کامپیوتر

وبلاگ آموزشی شبکه

مرجعی کامل از آموزش های شبکه و کامپیوتر

  • ۰
  • ۰

تشک رویال

به طور میانگین هر شخص در طول عمر خود یک سوم وقت خود را روی تشک سپری می کند ، بدیهی است داشتن محصول با کیفیت سلامت بدن را تضمین می کند . شرکت رویال با به کارگیری تمام متدهای روز دنیا سعی در تولید کارآمدترین تشک ها و کالای خواب کرده است. این شرکت در سال 1372 احداث شده است ، در سال 94 نشان ملی استاندارد را از سازمان استاندارد دریافت کرده است. این شرکت هم اکنون در سطح کشور فعالیت دارد و بیش از سی نماینده فعال را دارد، لذا از مشتریان تقاضا داریم به نام و برند رویال توجه نمایند و از خرید برندهای مشابه و جعلی خودداری نمایند.

انواع محصولات تشک رویال

محصولات ارائه شده توسط شرکت رویال تشک های فنر منفصل، فنری و اسفنجی و همچنین کالاهای دیگر از جمله محافظ تشک، تشک میهمان، روتختی، بالش، تخت با رویه پارچه ای می باشد. شرکت رویال با به کارگیری نیروی انسانی مجرب و کارآزموده و همچنین بهره گیری از مواد اولیه با کیفیت و ابزارآلات پیشرفته و به کارگیری متدهای روز دنیا سعی در تولید محصولات با کیفیت و مرغوب داشته است. بدیهی است داشتن تشک مرغوب، کیفیت خواب شما را تضمین می کند. تشک رویال بهترین و راحت ترین تشک ها را تولید کرده اند که در مدل های مختلف در بازار موجود می باشند.

توصیه های مهم

توصیه می شود تشکی که برای خواب خود تهیه می کنید ساخته شده از الیاف طبیعی باشند .همه محصولات و تشک های تولید شده توسط شرکت رویال از الیاف طبیعی ساخته شده است تا آسیب ها و بیماری های پوستی و حساسیت ها را از شما دور نگه دارد. از نکاتی که در خرید یک تشک باید به آن توجه داشته باشید میزان نرمی و سفتی تشک می باشد، بر طبق نظر پزشکان ارتوپد میزان سفتی تشک باید به طوری باشد که وضعیت عملکرد ستون فقرات شما به همان حالت ایستاده باشد، به این معنی که انحنای ستون فقرات شما به همان میزان باشد که شما در حالت ایستاده هستید. در صورتی که میزان سفتی تشک زیاد باشد، این انحنا شکل نمی گیرد و اگر تشک شما خیلی نرم باشد، میزان این انحنا بیشتر از حالت معمول می شود ، در نتیجه فرد به کمر درد مبتلا می شود . نداشتن تشک با شرایط گفته شده کیفیت خواب شما را تحت تاثیر قرار می دهد. شرکت رویال با بررسی این شرایط سعی در تولید محصولاتی با کیفیت نموده است که تضمین خواب راحت و آسوده برای شما را دارد .

  • ۹۸/۱۰/۱۶
  • علی حریرساز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی