وبلاگ آموزشی شبکه

مرجعی کامل از آموزش های شبکه و کامپیوتر

وبلاگ آموزشی شبکه

مرجعی کامل از آموزش های شبکه و کامپیوتر

  • ۰
  • ۰

تعمیرات تخصصی آیفون

با توجه به اینکه محصولات شرکت اپل این روز ها طرفداران بسیار زیادی در ایران دارد و افراد بسیاری هستند که از گوشی ها و دیگر وسایل الکترونیکی آیفون استفاده می کنند، تصمیم گرفتیم مطالبی را در مورد تعمیرات تخصصی آیفون جمع آوری نموده و به شما عزیزان ارائه دهیم.

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که به یاد گرفتن مسائل فنی علاقه مند هستند، لذا بیان می داریم که در مرکز تعمیرات ما، کلاس های آموزش تعمیرات آیفون نیز برگزار می شود.

تعمیرات آیفون

برای انجام تعمیرات آیفون فرد تعمیرکار به دانش و مهارت بسیار بالایی نیازمند می باشد، داشتن این مهارت ها به همراه تجربه کافی در زمینه تعمیرات تخصصی آیفون می تواند باعث کارایی بیشتر تعمیرکار شود.

در این مرکز کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات اپل به وسیله ی قطعات و نرم افزار های اورجینال و توسط دستگاه های مخصوص انجام می پذیرد.

تعمیرات اپل

با توجه به آمار به دست آمده بیشتر کسانی که برای تعمیرات ایفون به مرکز ما مراجعه می کنند با مشکلاتی نظیر شکستگی تاچ و ال سی دی گوشی های خود رو به رو شده اند. چیزی در حدود 50 درصد مشتریان که خواستار دریافت خدمات مربوط به تعمیرات تخصصی آیفون هستند، برای تعویض صفحه نمایش و تعمیرات گوشی اپل خود مراجعه کرده اند.

برخی دیگر نیز با باتری گوشی خود مشکل دارند و به دلیل تمام شدن عمر باتری یا خالی کردن شارژ برای تعمیر گوشی آیفون خود به مرکز ما می آیند، در این مرکز باتری اورجینال کلیه گوشی های آیفون به فروش می رسد.

نرم افزار های ایفون نیز کاملا تخصصی می باشند و این شرکت تولید کننده ی نرم افزارهایی از قبیل آی تونز، آی لایف، آی ورک و همچنین سیستم عامل های آی و او اس، مک او اس و واچ او اس می باشد.

متخصصان ما در این زمینه نیز دارای تسلط کافی می باشند و تعمیرات آیفون های مختلف را در اسرع وقت به انجام می رسانند.

تعمیرات گوشی اپل

همانطور که گفته شد تعمیرات تخصصی آیفون در دو حوزه ی سخت افزاری و نرم افزاری انجام می شود که در تعمیرات سخت افزاری محصولات آیفون استفاده از قطعات اصلی دارای اهمیت بسیار زیادی است و کلا  به دقت، مهارت و تجربه بالا نیازمند می باشد.

در واقع یکی از مشکلات تعمیرات اپل مربوط به تعمیرات سخت افزاری آن می باشد، کارخانه اپل در گوشی های جدید خود فناوری های جدید و پیچیده تری را به کار برده و در نتیجه کار تعمیر کاران را سخت تر از گذشته کرده است.

شایع ترین مشکلات نرم افزاری گوشی های آیفون مربوط به باتری آنها، مشکل پرش صفحه، مشکلات مربوط به دکمه ویبره، تعمیر صفحه لمسی گوشی، تعویض هارد آیفون، مشکلات مربوط به هنگ و ریست گوشی، تست تغذیه قطعات، ترمیم بوت گوشی، تعویض  گلس آیفون و مشکلاتی از این قبیل می باشد.

در این مرکز با توجه به وجود تعمیرکاران ماهر و حرفه ای در زمینه تعمیرات تخصصی آیفون می توانید بهترین خدمات را دریافت کنید.

در بالا گفته شد که در زمینه تعمیرات اپل بحث دیگری که مطرح می شود تعمیرات سخت افزاری محصولات می باشد. تاچ و ال سی ایفون ها معمولا دچار حوادث بسیار زیادی می شوند که در زمان تعویض باید از قطعات اصلی استفاده نمود.

آموزش تعمیرات آیفون

اگر به دنبال کسب یک مهارت پول ساز هستید، پیشنهاد ما شرکت در کلاس های آموزش تعمیرات آیفون است. کلاس های آموزش تعمیرات آیفون در این مرکز توسط متخصصان حرفه ای برگزار می گردد و در طول این کلاس ها مباحثی مانند تعویض تاچ و ال سی دی آیفون، تعویض هارد آیفون، تعویض و پروگرم بیس باند آیفون و تعمیرات نرم افزاری به شما آموزش داده می شود.

منبع : موبایل کلینیک

  • ۹۸/۰۹/۲۶
  • علی حریرساز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی